etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Tuesday 6 November 2012

weekend yang super awesome!

salam readers...

hari sabtu hari tu aku ngan shuib kuar pegi The Gardens....yolaaa asyik2 Alamanda je kan..bosan jugak..so kitorang decided la untuk pegi ke Gardens memandangkan kitorang belom sempat lagi ke sane.... ok aku tahu hari ni hari selasa and aku baru nak update pasal neh kan...nak wat cam ne..uspot upm neh kejap laju kejap slow...jadi ia sekaligus membantutkan niat aku untuk update entry....yela...kalau dah sejam pon asyik loading je...mampu kau nak tunggu???

ok kite sambung story tadi....as usual...jam 'remy ishak' aku tu memang selalu lambat dari jam orang lain...kalau die kate kul 12..maka pukul 1 la baru die sampai....so aku ni yang dah terbiase dengan perangai die tu...sabo je la kan... sambil2 tunggu die tu..sempat lagi la aku habiskan 2 episod rooftop prince...haah memang aku baru nak tengok pon....kenapa?? ade masalah???


hero die memang hansem wa cakap lu...*melt*

before die sampai tu die ade call aku..cakap die dah nak sampai...tanye la aku dah siap ke belom....boleh die tanye lagi..time tu dah pukul 1 dah pon....janji kul 12....kalau korang..korang nak buat ape??? die suruh  aku pakai comel2...wah gitu...... aku pon tanye la die..

aku : kau pakai baju ape?
'remy ishak' : jersi belanda warna oren...(shuib memang suke pakai jersi je==")
aku : Seluar??
'remy ishak' : tracksuit....

ape???? TRACKSUIT.....ohmaigad...............................................................*pengsan*

belom penah dalam sejarah kitorang keluar die pakai tracksuit....alasan die semue seluar basah..sebab seminggu neh hujan je....apakah??? tapi takpe la kan...ape nak buat...daripada die pakai kain pelikat macam pakcik2 lagi susah aku... jadi aku pon cancel teros dari nak pakai dress...ke skirt...last2 t-shirt ngan jeans je....hambik...tak koser den nak comel sorang2...sat gi orang kate over plak kannn.....

takde sape nak tolong amek gamba aku so kepala je nampak..muehehehe...

di sebabkan 'remy ishak' salah jalan... sepatutnye masuk highway tapi tak masuk..maka kitorang pon sesat larat la di kl...meskipon hanpon masing2 bolehla dikatekan canggih...tapi still tak dapat menunjukkan jalan yang betul... daripada tak hujan..sampailah hujan...tetap jugak tak sampai...masing2 dah lapo...dah panas je..jadi mood pon dah tak menentu...elok2 besembang..last2 due2 diam..letih nak becakap.....dekat kul 4.30 baru nampak mid valley...BARU NAMPAK..tapi tak sampai lagi....'remy ishak' stress je..aku pulak.....sebok tangkap gamba sorang2......hahahahahahahhahahahaaha

aku tengok 'remy ishak' dah macam bapak anak sepuluh dah..habis stress la tu...

sampai je Gardens..macam biase la..si 'remy ishak' tu mane nak dengar cakap aku neh....huh..geram sungguh ..die ajak main X-RIDER..korang dah penah main ke? ala die macam kite naik roller coaster tapi sebenarnye kau tengah tengok cite 3D je pon...sebabkan 'remy ishak' nak sangat..sebab hari tu mase die pegi genting highland bende tu under construction..so die cam tringin sangat la kan....aku pon ikotkan je laaa.....orang pon tak ramai time tu....terpaksala aku batalkan hasrat nak tengok movie....==" sobsob....

mase kawan aku mule pegi dulu...RM12 je..skarang dah naik RM20 dah... padahan 5 minit je.....


sebok beno die...orang nak tangkap gamba sorang2 je...=..=

kat luar panggung tu dorang ade sediakan tv sebab ape yang kite buat dalam panggung tu die dah rakam siap2 da..so memang kelakarla kann...tengok reaksi orang...ececehhh...gelak kat orang...kite pon same nanti... tapi ade satu group tu memang dorang jerit kuat betul...sampai denga kat luar...aku ngan 'remy ishak' dah telan air liur dah... seram sangat ke.....roomate aku kate..memang seram pon...bedebor da ni....

bile tibe turn kitorang...kitorang pon masuklaa....ok kene pakai seat belt.... seat pon macam roller coaster da..da pakai spek sume..dorang pon start la....ok memang seram...ehh bukan seram...die macam ngeri kot..ala rase macam ko naik roller coaster la...tapi kitorang bukan jerit..tapi gelak...ehhh...hahaahahha..mane taknye...ade pulak tibe2 roller coaster tu berenti sebab ade sesumpah kale hijau..bajet seram laaa..padehalll.....hahahahahahhahha...show die 5 minit je...so nak kate bebaloi tu tak la sangat....kuar2 je...'remy ishak' kate..

"ape yang kite buat tadi..." sambil gelak2 lagi....tanye plak..sape ntah yang nak sangat main bende tu tadi......pas main kitorang makan....and lepas makan..kitorang pon balik la...end of the day...tapi before balik tu singgah kfc plak..sebab 'remy ishak' tak puas makan...sape tah suruh die oder claypot..pastu dah tak sedap...hahahaha kesian 'remy ishak'..hahahahahahaha..maka berakhirla..hari sabtu aku..next entry aku cite pasal hari ahad plak k..

kbai!









No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...