etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Friday 30 November 2012

huntunglaaaaaa............

semenjak beberapa minggu yang lepas hidup aku adalah tersangat sebok... mengalahkan apa je dah... ini baru undergraduate..ce korang imagine bile da post-graduate nanti??ok ini adalah angan-angan semata... degree pon hap-hap kau ade hati nak amek master...phd.... memang wajib pikir 2 3 4 5 kali....huhuhu.. justeru, mase untuk mengupdate blog adalah di paras memang tak de langsung... dengan test yang bersepahan...report yang bergunungan....ni belom masuk masa makan..tido petang...mesej....fb..twitter...semue pon turut terganggu dengan masalah2 study aku yang berlambak... jadi memang wajib untuk aku untuk tidak mengupdate blog....kalau dah mandi pon kau tak sempat kan..ok ini tipu je... i mandi okeh!

itu tak bemakna aku takde mase untuk menangkap gamba SENDIRI atau BErDUA...betiga...besepoloh sekalipon tetap ada masa untuk tu. memandangkan that is my hobby..so i can't simply ignored my 'wajib' work. aku rase itu adalah pekara yang paling senang untuk kau release stress... seriously......

gamba taun lepas.....

memang ade sesuatu perasaan yang kau akan rase kalau kau snap pic sendiri pastu save and tengok berulang2 kali... sanggggaaatttttttt ohsem..... sila balik dan cuba....

tapi walaupun aku busy dengan keje2 aku yang belambak tu.... aku still ade mase untuk stalk fb orang...blog...twitter.... especially blog2 plihan aku..cam blog hatim...blog sepet... blog aizat amirul....banyak la lagi..jenuh la nak mention satu2 kan... pendek kate *ehh dah lame tak gune ayat ni* kalau aku type url dorang tu..tak abis type lagi automatik die dah dapat detect.... nampak sangat aku slalu stalk hidup dorang ni kan,...blog2 ni memang stok aku release tension...gelak2... baca entry dorang...sumpah kelakar...tak caye... korang try la....^__________^

actually hari ni aku nak cakap pasal bende lain sebenarnye..... nampak tajuk kat atas tu...huntunglaaaa...apa yang untungnya kan..................untung sebab kau ade boyfren...ehhh aku pon ade...huahhhh dah pandai belagak skarang ni......

tak..sebenarnya..'hungtungla' diaatas untuk seseorang yang aku rase tak payah nak mention sangat la nama beliau..sebab korang bukan kenal pon sape2 tu kan...so lemme continue...

manusia ni di kurniakan dengan hati dan perasaan..sekuat mana pon kau bertahan contohnya kalau kau sedang kesedihan..tak bermakna selamanya kau bertahan....*apa yang aku melalut ni hoihhh* maksudnya...tak semua benda yang pahit macam ubat tu kau boleh gulp..telan macam tu je... mesti ade jugak siket2 berbekas dalam hati kau tu kan...kau senyum la manis..lebar macam mana pon...but deep inside in your heart still ade 5% macam tu rase sedeh yang berbuku2...*sastera habis!*

pernah tak kau dengar perkataan karma....tahu tak karma tu apa sebenanya...karma tu macam ni la...kau buat orang sedih...sakit hati...at the end kau pon akan rasa benda yang sama juga.. tu la karma... kau tak bole selamanya duduk di atas beb... hidup ni mesti ada turun naiknya..baru la fair.....kalau kau rasa hidup kau sekarang ni..HUNTUNGLAAA... kau jangan ingat selama-lamanya huntung okeh....

so fikir2kan... aku on nak fikirkan balik....muahahaha..... sampai sini je dulu... entry aku macam takde kaitan dengan tajuk..ahhh persetankan itu semua..i nak pegi makan neh.... kbai!



No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...