etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Friday 2 November 2012

bejoget sebelom tido!

salam readers... just a simple entry before i sleep..ececehhh awal kau tido ekk....ehh harusla.....roomate aku dah membongkang semuenye..lampu pon dah light off..kau rase aku patot wat ape..ngadap je dorang tido...wahhh tak koser mak nyahhh....*flip shawl sambil wat duckface* dah la shuib sebok ngan badminton..tu pon sorang..sejak keje kemain aktif besukan...gemok sangat dah katenye..kalau tahap die tu gemok..abis aku ni ape??? haihh tak paham betol ngan manusia yang kurang besyukur neh....gemok btol2 sat gi baru tau..time tu aku nak cari lain..padan muke!

but before i shut down...i nak share ngan korang lagu neh..ok mungkin aku agak ketingallan zaman sket.....tapi....ape aku kesah......huuuuuuuuuuuu suke ati la..kan....jom kite joget sebelom tido..mane tau boleh bakar lemak2 belebihan kat pinggang tu kan..kannnnnnn.....ahh kau kalau kau joget sambil makan cheese tart had beli semalam tuh..memang takkan kurang la kan lemak2 kau tu...joget la sampai kelangit pon......--"..so enjoy bejoget ye......good night...............



gamba kurun keberapa aku pon dah tak ingat yang pasti...time ni aku KURUS........kecewe dengan kenaikkan berat badan sendiri..kbai!


No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...