etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Thursday 1 November 2012

kenape saye suke begambar????

salam readers...

kenape saye suke begambar?? kenapa?? kenapa????? *penyepak sebijik!*

*betul2 rambut* ehem... aku memang ade satu hobi yang tak pelik pon...sebab orang lain pon ade hobi yang same....hobiku itu adalah... menangkap gamba....SENDIRI!! muaahahahhahahahaha...keji tak keji... ahhh peduli ape aku...fon aku...suke ati aku la...tapi...dulu mase fon lame aku rosak..(camera sahaje) aku paksa kawan2 aku amek gamba aku...bile2 mase yang aku suke....kat mane2 yang aku bekenan la kan... kesian dorang jadi mangsa aku....syaitoni tak aku...well..kesimpulannya tak de sape yang dapat halang keinginan dan keobsesian aku terhadap hobi aku yang satu tu. kbai!

and now i da ade fon baru....so kawan2 aku dah tak jadi mangsa dah....all picture i take with my new phone...wahhh gituwwww....aku tak tau la ekk sejak bile hobi neh betapak dalam sanubari aku neh..yang pasti tau2 je aku memang sukekan fotografi neh..i likeeeee.... ohh ye for your information, aku ngan si shuib (my remy ishak) tu semue bende pon tak sependapat...but then satu2 nye bende yang kitorang sekepale adelah...fotografi.....yang lain.....tak langsung........

shuib pon same je..suke suruh aku amek gamba die....bukan suruh lagi dah..pakse terus..kejam tak kejam...bole die buat aku macam tu...pastu sat lagi mule la prasan hansem...*muntah hijau*

shuib kate muke aku macam mak janda.........apakah???


dah2 tutup cite pasal that guy... ok bebalik kepada story tadi...kenapa i suke tangkap gamba....at first...i suke sebab i neh cantek... what theee..........................sila hempok kepala sendiri sekarang..tak payah nak ber'i' sangat la..geli usus mak nokkk........

ok2 serius....actually aku rase gamba tu satu seni..well..aku neh memang berjiwa seni pon..aku suke art..gamba tu akan lebih cantik and menarik if kite tau teknik yang betul...and sometime we can get better picture if we apply the correct technique..ecehhhh....muntah lagi la korang.....

see... how i look so 'kurus' in this picture...osem tak..osem kan............^^

di samping itu juga,(ayat skema matmat) nowadays..banyak software fotografi yang korang bole download dari market(google play) for android only!! i neh pengguna tegar android..tak pandang iphone ke..bb ke...macam orang tu kannnn....muahahahhaha.....

contohnye...camera 360 ke...instagram ke...ehh banyak lagi la..kau ingat aku nak mention semue ke..pelisss..lengoh tangan ni nak menaip tahu!application2 neh semue best sebab korang boleh sorok kecacat celaan kat wajah korang tu................dan hasilnya......

abaikan senyuman geli2 aku tu..pesoalannye sekarang..kemana peginya jerwat aku yang besepah selama ini................

haa nampak tak pebezaannye...ketare bukan....skill kene ade....baru cantik....dan ade quality.......:D

time lab pon boleh!!!!!!!!!!!!!1


p/s: korang2 sile bebangga sebab aku letak pic korang..pheww*flip shawl ala2 mak jemah**

No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...