etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Friday 2 November 2012

jumaat dengan kata-kata

salam readers~

*on playlist lagu aizat amdan* Selamat pagi semue... today is jumaat and i don't have any class today...weehooo.... korang hade???? okeh...actually aku tengah tunggu kain aku selesai di basuh oleh makcik mesin basuh.. dengan hanya rm2.50 kain aku yang betimbun akan siap dicuci hanya dalam mase setengah jam..wowwwwww...hebatnye makcik mesin basuh itu kan.. i memang pemalas..so? ade masalah??apa gunanya teknologi..ye dok....

apa yang aku nak makan untuk breakfast ye?? memandangkan kul 11 sat lagi aku nak lunch...ehh awal nye kau lunch?? beb aku neh dok hostel..kalau lambat...habis la makanan2 tu piranna2 upm ni serang...dorang neh kalah zombie tau tak..so untuk mengelakkan aku kelaparan memandangkan stok megi aku dah abis....adalah lebih baik kalau aku turun awal...dan makan awal...pastu kalau 'zombie'2 tu nak serang mampos kat depa la....so...ape yang aku nak makan untuk breakfast....i'm gonna eat this...........


aku adalah penggemar tegar nescafe ea...dan aku juge suke biskut.....ok macam ape je bagi tau korang bende2 neh kan....soalan seterusnya..apa yang aku nak buat hari ni.. owhhh soalan neh sangat sesuatu ye...aku pon tak brape nak sure ape yang aku nak buat hari ni..yang pasti aku mesti siapkan keje2 yang berlambakkan di atas meje neh...report kimia..report amali...tutorial....ahh macam2 la..malas nak mention....

ok la...i nak makan neh..pastu nak sidai kain yang makcik mesen basuh dah cuci tadi....asal la takde makcik yang tolong sidai..tolong lipat.....hamboiii over kan kau senah..malas nak mampos....macam mane nak kawen neh....nak ke si shuib tu ngan pompuan pemalas macam kau senah hoi.............ahhh persetankan itu semua...tak nak sulah!!!!!k bye!

motif gile gamba macam neh..ohh mungkin hantaran aku esok aku nak mntak shuib besi gigi hahaha....

No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...