etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Thursday 1 November 2012

Heavennye kalau takde kelas pagi~

Salam readers....

Huarghhh...heavennye takde kelas pagi....boleh tido lepas subuh kan.. pastu bangon pukul 12..kelas start pukul 2 petang ye dok...lek lu!!!!!!hehehehe..bangon2 pagi je lapo...mandi2 pastu turun kafe.. mate tu tak usah cakap la... bengkak gile.. macam orang menangis melalak sepanjang malam. sadis betul...tapi tu untuk orang lain la..kalau mate aku bengkak...terang-terangan orang tanye..

"kau bangun tidur pukul bape tadi.??"
"hamboiii mentang2 takdok kelas....tu dia.....tidoq sampai bengkok mate2 tu.."

dan aku....

"------ speachless"

macam mane dorang tau.. asal dorang tak tanye aku..kenapa nangis semalam ke...ape ke.. mane dorang tau aku tido sampai tengah hari??? Demmmmmmmmm.....

tapi itu la kenyataannya, bila kite dok kat hostel neh..tidoq dah lewat then bangon mesti la lewat... nak bukak mate tu sket punye payah habaq kan hang...kalau bangon pon khas untuk solat subuh due rakaat je...  kalau ade kelas kul 8 tu...mule la mengomel...

"haihhh apesal la kelas tak start petang...kenapelahh nak start pagi jugak..."*sambil garu2 kepala dok atas katil*

betol tak..tipulah kalau aku sorang je rase macam tu..hangpa toksah nak kelentong aku sangat la..aku tau dah....majoriti student yang dok hostel mesti penah bermonolog macam tu..

kalau aku, aku suke gak mate bengkak macam tu...hehehe terase diri tu angon plak...comel pe mate sepet... nak mate sepet..mak ayah bukan cine..acano??? so.. bile bangon tido je la mate kau boleh jadi sepet macam tu..sesuai sangat la kalau nak snap pic and upload kat twitter ngan facebook..buat jadi profile picture kan....

petang neh aku ade kelas kul 2, amali microbe...nak tengok culture aku smalam ntah idop ke tak... aku baru lepas makan dan terasa sangat mengantok.... nak take a nap kejap...aaaapeeeeeeeeeeeeeeeee????????!!!!!!!!!!! take a nap...........bangon dah lewat nak tak a nap pe bende lagi...ahhhh yang penting aku ngantok.................nak tido!! bye~

jelitakan aku even mate bengkak sebab banyak tido..~=="

No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...