etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Friday 30 November 2012

bila lelaki menjadi babysitter.....

Assalamualaikum yawww......

korang dah dinner blom?? aku sedang dinner neh... menu malam ni ialah....cheezy wedges si C.R.A bagi....tengah kunyah lagi ni.... aku pon tak bape nak sure bia dia datang hantaq kat bilik aku..i was tido tadi..so i totally tak sedaq..kalau nampak macam sedaq pon mamai kucing*bahasa baru* je tu....hakikatnya tak sedaq langsung..kenapa dia bagi?? owh tadi i jadi posmen jap..iolls tak mintak pon....die yang bagi....*kunyah2 lagi*

menu kedua adalah coming soon...MEGGI PERISA KARI ct punye...aku baru je lepas text ct mintak megi kari die....die balik rumah..kakak die kawing....hoihhh..typo aje....KAHWIN la......shok kennn......aku awal2 lagi dah pesan lauk kenduri kat dia...korang tau die jawab ape....

"kalau hang sakit perut jangan nak salahkan aku naa!!"

sebab kendurinya esok...die balik UPM ahad kot.....*nak abis da cheezy wedges aku*

menu ketiga adalah nescafe panas...air wajib tu memandangkan ribena aku dah abis minggu lepas...tinggal nescafe je...huhuhu..sedeh baq hang...biase la hujung2 sem neh...jimat2 la kan....demi menyabung kelangsungan hidup...atau..kalau tak jimat memang nak  kena la ngan bapak haku tu....hoihh..tak koser  aku nak denga ceramah free hoiii....

di sebabkan esok adalah weekend..maka ramaila manusia yang balik ke rumah masing2....tinggallah golongan2 yang macam aku ni kannn...penat wohhh balik rumah tu.....dalam bas je da bape jam....ececeh...kau cakap.......macam la rumah kau tu kat kedah..kelantan..sabah sarawak sana kannn....tapi penatnye still same...oleh yang demikian...elok la jika aku betapa je kat UPM neh.....

haihhh aku rase tajuk ngan jalan cerite macam dah lari sket neh.....actually i neh nak cite satu bende malam neh....sementara menunggu ct reply mesej kan....kalau tak reply kang aku amek je..hahahahaha....baru2 ni kat twitter aku prasan la ada sorang hamba Allah neh...slalu tweet pasal seorang budak nama MIA...dia macam sedang menjaga MIA ni la kan...apa yang Mia ni buat semua pon dia nak hupdate kat twitter....mungkin die kebosanan kan....so..i fine day tu..aku pon tanye la...

"Anak ye" 

dia jawab

"haah..Anak...Anak sedara..hehehehe"..

ehh cop2..korang tak payah nak bisik2 kate aku miang ke hape ye...ioll sebelum tu memang da slalu berinteraksi dengan mamat tu...so telanjur cerite tu..baik i tanye terus....ingat die pon macam abang Ben Ashari tu kann....tapi tak...die kate die cuti jaga Mia sebab maid Mia lari....ohhhh begitu ceritenye...kenapa maid Mia lari aku tak la pulak betanya kan...nampok beno nyeboknye....

so dari cite kat atas...nampak tak....seorang lelaki jadi babysitter?? dulu aku macam was2 jugak..yela..macam tak sessuai je...tapi bile aku bace..blog Ben Ashari tu..terus hilang aku punye was2 tu...same je kalau lelaki ke..perempuan ke... yang jadi babysitter..ye tak....

aku harap laki aku nanti pon boleh jadi babysitter yang bagos..hahahahahahaha....k la nak masak meggi....babai!!!

onomnomnomnom.... comel kan budak neh.... nila Mia tu..ngan kasut nyotnyetnyotnyet die.... kite pinjam gamba awak neh...
cc: Anas...

p/s: ct baru mesej..kate "ok..amik je.." hahahaha.....


No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...