etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Wednesday 31 October 2012

tanam-tanam yubi...

Salam people!

Korang mesti pelik kan kenapa aku letak title entry tu tanam2 yubi. Adakah aku kini telah menjadi petani? Tanam ubi bagai? Ohh tidak ye kawan2..tidak same sekali. Baiklah cuaca di upm sekarang ni tengah hujan lebat..tapi takla sampai heavy sangat sampai air naik ke lutut kan. Dan aku sedang menunggu waktu solat isya' ye. Kerane... ye, selepas habis je bacaan doa selepas solat, aku akan buat terjunan tiruk macam pandalela rinong tu atas katil..Ngantok baq hang!!. After hantar je report kulat tadi lege gile rase hati neh.. huahuahua.dalam  kepale hotak aku neh dah takde bende2 lain dah melainkan TIDO! shuib pon aku dah tak ingat dah..hanpon aku pon tak tau kat mane. ilang dah gamaknye. tapi takpe, yang penting...TIDO! aku saje je taknak tido petang tadi(after balik lab microbe) sebab nak kasi ngantok betol2.. esok kelas kul 2.. soo....well....paham2 je la kan...

ok bebalik kepada cite tanam2 yubi tadi. korang tau ayat tu pasal ape? tau tak? tak tau la tu kan..korang memang..ecehh hang pon tak tau jugak dulu mase mule2 dengaq kan.=="ahh fineeeeee... tapi sekarang aku dah tau. okeh! actually itu ada lagu..lagu? lagu apakah? ok tengok video neh..


tanam-tanam ubi....tak perlu dibaca..orang berbudi..kite berbahase... siap ade rap lagi lagu neh..hebat tol..comel plak tu. ok.. ape kaitan nye dengan entry aku kali ni? sebenanye aku pon tak penah tau pasal lagu ni, kawan2 aku la start dulu...dok tanam2 ubi...tanam2 ubi..habis berjangkit satu geng. pengaruh betul..hhahaha...pastu mulut tu tak abis2 la dok nyanyi lagu tu...kannn

walaupon lagu neh cite upin ipin yang buat kan...lagu cite katon la kan...tapi dalam tu maksud die....cube denga and ambik point2 yang baik dalam lagu ni k....enjoy..........


No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...