etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Wednesday 31 October 2012

kesebokan kelampauan!

Salam olls.......

Wah lama betui i tak update entry baru kan. Bz la. Banyak keje nak buat. Ecehh kau tengok running man sempat plak kan..update entry asal tak sempat plak....Haishhh diamm la ko...sebok je... lately ni betul aku bizi sangat-sangat..dengan test yang bersepah..experiment report..report saje dah 2 3... kimia...microbe...*sigh* kesian kat aku!

tapi ape2 pon tu la yang aku kene hadap kan.. nak benci sangat pon tak boleh sebab aku yang pilih jalan yang macam ni. nak tak nak aku kena hadap jugak la kan..setiap malam skarang ni aku tido pukul 2 baq hang... pagi plak bangun pukul 6.30...or 6.45.. tu pos selepas 3 alarm aku bebunyi..hambik kau!! 3 skali gus.. jam ezzah bagi pukul 6.00... hanpon aku, aku kunci pukul pukul 6.30... kire macam backup la..sebab jam ezzah tak la kuat mana kalau nak compare dengan alarm fon aku... macam siren kebakaran siti kata..ada ke patut..yang tak boleh blah tu..ade ke dorang kate..

"alarm hang tu..aku rasa blok kolej sebelah pon boleh dengar....hahaha"

hoi!!! bajet la... gile ape..kuat sangat ke..aku tanye balik...dorang kate...kalau tido komfem terjage.....tapi yang dorang heran...aku tak bangon pon.. apakah??

skarang ni trend aku memang snap pic separuh...hot la konon!*muntah*
owh gambar diatas actually nak tunjuk mate sembab aku..tapi bile dah upload..tak sembab pon...ahhh biarla...hee...tapi isyaAllah by the time aku akan update blog neh....blajaq jadi pembersih sket..kannn...pheww

kadang2 tu bukan aku tak nak update..tapi line uspot lambat dan yes aku pon tak topup2...jimat wohhhh....tapi skarang aku rase macam dah ok sket dah uspot neh...laju gakk la...lepas la kalau nak tengok youtube ke..update blog ke...kann.. SYABAS upm!!!hiiiii...tapi tak tau la sampai beterusan ke tak kan...tengok je la nanti....=..=

me in pink!!!! auwww...kelas kau senah!



No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...