etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Friday 14 September 2012

ye...itu lumrah kehidupan....

assalamualaikum semua :D *lambai tangan ala2 mizz world*

*betul2 kan suara* indah sungguh cuaca hari ni. mendung dan tak begitu panas. tapi tak ujan. memang sesuai untuk berhibernasi di atas katil 'empuk' milik kerajaan ni. sebelum aku mula berhibernasi, tangan ni rase gatal plak nak hupdate entry baru. tak mau cakap banyak2 just nak cite pasal kehidupan aku..chehhh macamla kau tu femes sangat nak cite life kau kat orang lain kan. tapi tak pe, aku nak story jugak. hari ni hari jumaat and as u all know, i takde kelas hari jumaat.*flip hair ala2 model iklan syampoo*. kelas last hari khamis. tu pun petang. satu kelas je la kan.. and isnin next week once again tak de kelas. bapak arr heaven gile!!!!dengan expresi muke yang susah digambarkan*

maka dengan itu, ramailah umat manusia yang balik ke rumah masing2. walaupun baru seminggu je kelas on. (thats mean baru seminggu je duduk hostel.) bagi mereka yang rumahnya area2 selangor dan seangkatan dengannya, wajiblah bagi mereka mengangkut beg masing2 balik ke rumah. bagi mereka yang senasib dengan aku ni, apa yang mampu, duk dalam bilik senyap2 tutup tingkap, tutup langsir, tengok running man sambil makan nasi kukus. sadis sungguh! tapi itu la yang aku dan kawan2 kena lalui. bukan takde duit nak balik, tapi rasenye kalau stakat balik 3 hari tu, dok dalam bas pon dh satu hari setengah......==" ok tipula, kalau macam aku ni, tak la sampai satu hari kan. aku jawab bagi pihak mereka yang duduk jauh la.....hewhew~_~

and now, satu lagi dilema. RAYA HAJI. nak balik ke tak nak, balik ke tak nak, balik ke tak nak...*ehh diam r...lempang nak* ok serius2. aku dah call mak aku and tanye die punye opinion. "mak rase kite patot balik ke?" and her answer... " kalau nak balik, balik la, tak nak sudah!" memang tak membantu langsung..ish2.........

tapi bile pikir2 balik, aku tak pernah owh rase raye di'perantauan' ni. penah la plan mase kat Matriks dulu tapi last2 ambik gak tiket balik rumah. memang dasar tak ade pendirian kan. tapi tu dulula. sekarang pun rase bende yang same. takpe2 raye bulan depan maa..lambat lagi..^_^*minum air sambil senyum*

sepanjang minggu ni, kelas tak de la pack mane. yelaa baru first week kan. tengok minggu depan...tu dia.............. before balik ari tu, aku ade teman mak aku pergi klinik. and sempat la aku beli multivitamin sebab doktor kate aku nampak lesu tak bermaya.(memang la sebab pagi tak breakfast...ce breakfast tengok...) so aku pun beli la...sekarang aku tak start makan lagi sebab tak penat pun..muahahaha..*padaha lupa..hihihi*

ehh hari dah panas la..... takpe2 itu tak menghalang aku dari berhibernasi sebentar. maklum la, kipas kat bilek ni laju die mengalahkan kipas helikopter tu. memang first class la...tak payah aircond pon da rase macam kat kutub selatan==". so sebelum hari menjadi lebih panas, i nak chow dulu la ye...selamat hari jumaat all.......assalamualaikum!


No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...