etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Sunday 16 September 2012

happy birthday bff!!!

*selak langsir tengok ke luar tingkap...ehh ade mamat hansem.auwww..* ok stop it Allysha..what Allysha??? *muntah*

*ehem ehem* Assalamualaikum semua!!!(ala2 Dr Izi Haji Yahya) *sambil minum teh bunga kekwa LESS SUGAR Drinho*
uhuk..uhuk.. batuk plak hari ni. so ari ni nak story pasal ape? hummm..hummm...pasal ape haa...*ketuk jari dekat dagu* manje la konon..lempang sat lagi nak?

ok enough Nasha Allysha.. hari ni nak update pasal birthday beberapa manusia yang sangat disayangi.....ok big hugs for u guys... dah besar panjang dah kawan2 aku...ehh jap..besar mungkin...panjang tak kot.=="

*sedut air teh bunga lagi*

aku ingatkan aku sorang je lahir on September.. rupe2 nye ramai seyh...memang la ramai kalau nak cakap satu Malaysia, or whole world kan.. i mean manusia yang aku kenal rapatla... bukan ape, saje nak explain lebih sebab nanti ade la manusia yang buat2 tak paham. tu yang membuatkan aku rase nak hempuk kepala sorang2 tu...*sigh*

manusia pertama yang celebrate birthday die on SEPTEMBER........

gamba ehsan fb ezad id..i tak simpan gamba2 lelaki ni u'all..hewhew.....

this guy his name, Muhammad Izzat.. cari la kat fb.. komfem korang takkan jumpe... haha..tak yah cari la.. bff aku ni bukan hansem mane pon..muahaahaha...*kalau die depan aku ni..memang sah2 kene lempang laju2..pffttt* birthday die jatuh pade 15 september. which is yesterday. tapi sayang sebab aku jauh dan die plak kat JB so tak boleh nak celebrate birthday die..perghh selamat duit gue..*lap peluh di dahi* memang dasar kedekut taik idung masin la kan. kitorang kenal mase f5 lagi atas alasan nak tuka ketas pereksa spm..alasan tak boleh blah kan....dan zaman tu zaman MYSPACE. kurun keberape ntah.. nostalgia sungguh....ish2... dan we'all still be friend sampai sekarang and insha Allah sampai bila2..:')

and for u...yes u... muhammad izzat..HAPPY BORNDAY my dear BFF... semoga anda sentiasa dilindungi olehNYA dunia dan akhirat. kawen nanti jangan lupe jemput*tibe-tibe*...hahahaha.. bawah ni hadiah untuk kamu.......................................................

ok gegarisan....sedia...mula.....LARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

manusia kedua yang menyambut birthday beliau on SEPTEMBER....

 
diz cute little lady  girl..ZAWANI CHE JAAFAR...*perlu ke aku interframe di situ??*

actually birthday die lagi 3 hari tapi disebabkan kite tak tau ape yang akan terjadi akan datang, so aku nak jadi orang pertama la kan yang wish birthday die neh...*ohhh sweetnye aku* 
So princess ni coursemate aku merangkap jiran sebelah, teman bergosip dan seangkatan dengannya. We'all memang close.. die sweet...mostly membahasakan dirinya dengan 'wani'... die sangat manja....whoot...whooot...dan penuuuuuuuhhhhh dengan kasih sayang....

dan dengan itu, saya dengan ini mengucapkan HAPPY BECOMING BIRTHDAY to this sweet lady girl...semoga wani sentiasa bahagia, dapat jadi anak yang solehah untuk both of your parent and the most important thing, semoga Allah melindungi wani dan keluarga dunia dan akhirat.............:')

this song i dedicate to both of u...........^___________^



p/s: hadiah wani coming soon........hadiah ezat...ummm...tido jap......hehehehe assalamualaikum...




No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...