etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Tuesday 6 March 2012

Vloggers or Youtubers?

Assalmualaikum + selamat malam peeps..

Sebelum aku start entry ni, korang kasi tengok dulu video ni. ok?
Kalau lambat loading tu bawak besabar  ye ^_^....


Ok, lepas korang tengok video ni dah sah-sah la kan korang kenal sape teraju utama dalam video ni. Tak lain tak bukan Matlutfi.. Aku rasa nama dia ni dah cukup famous dikalangan student macam kita ni. Selalu je dia upload video kat Youtube kan. Bukan video orang ok.. Video dia sendiri. Secara keseluruhannya dia ni memang ada bakatlah kan buat filem satu hari nanti...

Korang rasa, video ni ada sense tak? Jujur aku kata, video ni ada moral of the story dia sendiri. They talk about Allah in this video. How this person realize that he need Allah and he still have Allah although he alone in this world. Kan ada makna tu video dia.

Beside Matlutfi, the other vloggers yang aku kenal, Anwar Hadi. Mula-mula aku tak berapa familiar sangat dengan this name. Then, one time tu aku pinjam external kawan aku and dalam external tu ada video Anwar Hadi. Barulah aku tahu yang dia ni pun spesies dengan Matlutfi.

Aku dah tengok hampir semua video Matlutfi ni and aku tak rasa video dia mengarut. Bagi aku la kann.. Sebab setiap video dia ada maksud yang nak disampaikan. Sama la macam Anwar Hadi pun. Tapi kenapa kadang-kadang bila aku scroll bawah tengok komen-komen orang, ada yang kata dorang ni nak publisiti murahan la..nak glamor laa..What the.......

Actually ni la fikiran orang kita, perlu ke komen macam tu. Kalau tak suka diam jela kan. Sekurang-kurangnya dorang ada effort nak buat sesuatu yang bermanfaat dan bole dijadikan nasihat pada orang lain. Daripada dok upload benda-benda nonsense tu baik buat macam dorang. At least adala point kan.
Walaupun kadang-kadang lawak dorang ni extreme tapi takpela bole hilangkan stress.. Pada yang tak suka, jangan la judge orang dengan komen-komen macam tu....

Take Care all... Good Night..
Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...