etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Saturday 17 March 2012

Kenapa dan mengapa???

Assalamualaikum peeps...
Entry pagi ni just short entry je..
Semalam aku teman roomate aku pergi ambik kawan dia kat Pudu.
As ussual, jalan sekitar tu tersangat la jam.
Walaupun dah malam(around pukul 8.30-9.00)..
Biasalah tu kan, bila masanya jalan tak jam kat KL ni.-,-"

So... sepanjang perjalanan yang supposed mengambil masa 30 minit tu
 kitorang harungi sambil mendengar radio...
Agak-agak dua jam jugak la kitorang dalam kereta...
Tapi tak bosan sangat pun sebab bila ada lagu best je..
Kitorang buat sesi karaoke pulak..
Ala-ala Red Box gituuu..

Tapi...
Yang aku herannya,
Radio ni asyik dok ulang lagu yang sama..
Sampai aku dari tak hafal, siap boleh nyanyi dengan lancar lagi...
Nampak tak permainan dia???

Antara lagu yang selalu keluar :

Berdua Bersatu


Aku Maafkan Kamu


Terukir Di Bintang(lagu ni tak pe la)


Untukmu


Hands Up


Memang lagu ni tengah 'femes' kannn..
Tapi tak bermakna kena putar banyak kali...
Kesian kat lagu lain..
Tak dapat keluar radio..


Pape pun, 
Setiap perbuatan mesti la bersebab kan..
So, kita sebagai pendengar ni..
Dengar je la..
Kalau dah hafal tu..
Nyanyi sekali.
Ala-ala karaoke..
Muahahhahaha...

Thanks for reading this entry..
Assalamualaikum..



No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...