etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Friday 16 March 2012

Aku Dan Mereka......BERJOGING?!!

Assalamualaikum peeps...

"Hari ni dalam sejarah..."
Biasa dengar tak ayat ni kat TV1 or Saluran radio Klasik Nasional ke??
Ok aku macam merepek siket..
Guess what!!!!
Hari ni aku PERGI JOGING!!!
Wah rasa macam mimpi plak..
Yela selama ni memang jog dalam mimpi je. 
Muahahahaha
Yeee... This is not day dreaming or what so ever. 
This is reality..*bukan program realiti tv tu tahu!!!*

Kenapa? Mengapa? Aku tiba-tiba terasa nak joging??
Ntah saje je kot... 
Nak menunjuk kat orang yang aku cuti hari jumaat.
Time orang nak pergi kelas aku boleh plak pergi bersiar-siar menghirup udara nyaman..
Korang ada???

Hoi!!!! Nasha Allysha tidak sekejam itu lah...
Actually aku rasa badan aku semakin berat..
Fine!!! 
Memang berat pun...
So aku pun mula lah langkah baru.
EXERCISE!!!!
Sebab tu lah pergi joging.

Memang idea asal datang dari aku sendiri...
Tapi bila bangon pagi tadi bapak ar, ngantok gila kot..
Nak batal kan, semua dah pergi gosok gigi...cuci muka.
Nak tak nak terpaksa lah ku korbankan...-,-"

So..
Kami pun memulakan langkah ke Bukit Ekspo, UPM.
*jangan tanya kenapa nama dia 'BUKIT EKSPO'*
Bukit tu dah sah-sah la sebab keadaan muka bumi dia yang berbukit...
'Ekspo'?? No answer....

Agak-agakla... jauh jugak la kami joging.
Okeh aku tipu!!!'
'Joging' siket je, jalan je lebih.
Ehhh jalan pon keluar peluh apa...
Korang tu yang tak pernah nak exercise tu...
Katup mulut tu...

Dan...
Tangkap gambar..... Itu yang penting....

ok checkpoint pertama...


gambar yang sama tapi tukang tangkap gambar yang berbeza

Baru aku tahu, ada pulak stesen satelit bumi kat UPM neh....
Maka itu..
AMBIK GAMBAR!!!!

nampak macam ceria gila kan..... Auw....


saje je buat effect silau macam tu..konon-konon
macam ada bende tembus langit kannn..

masa ni sebenarnya tengah get ready nak lompat....
tapi tak sempat la pulak...

Akhirnya....kami bebas...
*bebas dari apa ntah*

Selesai  bergambar di checkpoint pertama... 
Kini checkpoint kedua pulak..

okeh orang lain macam sopan tapi aku....
What the.......


macam peserta akrobatik kan........ sengeh sampai ke telinga....

One of our member ni memang teringin nak join 2PM....
tengok gaya la beb...

Aku suka gambaq ni... walau pun tangan aku SPOIL!!!!

Finally....
kami pun sampai ke kolej balik....

Nasib baik iman kuat lagi...
kalau tak dah habis sebungkus nasi lemak aku bantai....
Sia-sia je 'joging'

Ok laa kawan-kawan.. 
aku nak blah dulu...
ada egermency...
Assalamualaikum...



2 comments:

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...