etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Tuesday 2 April 2013

diri kini terasa lebih matang.

salam readers...

tajuk tak boleh blah kan..over sangat dah tu...tapi sebenarnya betul la tu..cuma penyampaiannya mungkin sedikit poyo...mungkin...so..seperti yang aku state dalam post yang lepas, iolls kini dah semester 4 di upm ni haa... jadi umur pon dah 20 something dah..tak yah kau nak tau specifically-nya umur aku tu..sangat tak penting ok...

jadi seiring dengan peningkatan usia tu, maka diri ini terasa semakin matang. matang bukan bermakna dah tak tengok cartoon what so ever tu..(aku memang takkan lepas dari cite shin chan semua tu.seriously...)tapi matang dari segi menyiapkan assignment...study(poyo!) dan tak membazir(pon poyo)... haah dengar memang macam poyo kan..tapi seriously bagi manusia yang macam aku ni, yang result spm tak la elok mana pon...sebab main2 time skolah..at last ada jugak kesedaran nak berubah... semua orang ada hak untuk berubah kann..macam tu jugak korang semua..

kalau dulu like seriously asyik bekepit dengan hanpon 24 jam..kalau boleh nak bawak mandi jugak..punya la teruk..but sekarang..hanpon adalah bende yang selalu ditinggal2 dan dilempar2...hamboi..memang kau beli hanpon tu gune ayaq liyoq pon...kann....tapi begitu la gambaran bagaimana aku telah melupakan hanpon aku..sampai kadang2 mak aku call dok tanya awat hang tak call..dan bila aku jawab..malaih nak topup...mak aku macam tak pecaya...dalam hati dia mesti heran... "awat anak aku ni..buang tebiat pa...." ehh bajet mak aku cakap utara..padahal dah sah2 pure perak weh....hahahaha(ok tak kelakar)

so.. apa yang nak aku sampaikan di sini adalah..manusia bukan selama-lamanya teruk..tak beguna...akan datang satu masa dia akan totally berubah menjadi lebih baik..nak2 lagi bila dia dah sedar yang sudah sampai masanya dia perlu berubah...takkan nak dok kat tempat yang sama je kan..people changed...aku tak kata aku dah berubah 100%.. 360 darjah..wehh aku masih aku yang dulu but adalah kot sedikit perubahan...dan perubahan itu dipanggil kematangan.....

senyum pon ala2 wanita matang kononnya..c'mon people...i'm 20's...hiks..

No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...