etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Tuesday 12 March 2013

semakin lama semakin matang :D

salam readers...

hoihh lame seyh tak update menatang ni...iolls bz gilerr..maklum la baru bukak sem baru kan...baru tak baru la jugak..dah masuk minggu ke empat dah..means sebulan la kan...

so what actually happen to me beberapa bulan yang lalu? jawapannya...nothing happen...tak de sebarang kepelikan mahupun keajaiban yang belaku pada diri aku ni..cuma..one of my bestfriend time skolah dulu(yang stok main2 pos surat tu) dia dah kawin...yeay! di kesempatan ini..iolls nak ucapkan bejuta2 tahniah kepada my sweet buddy...Atiyah zahraa and his husband amirul...frust je tak dapat attend wedding dorang sebab time tu ade event faculty so tak boleh nak buat apa la kan....btw...i'm sincerely happy for both of you..semoga kekal hingga ke jannah hendaknya..hiks:D

gambar ehsan fb tyazara :D

sedar tak sedar iolls kini dah semester 4 sebagai microbiology student...half way dah...tinggal 4 sem je lagi and then officially graduate!! insyaAllah...tapi bukan senang nak grad waa cakap lu..banyak bende yang kene buat...untuk sem ni...awal2 lagi dah dapat bedebuk report yang menggunung...lantas menerhadkan masa untuk bersosial di fb mahupon twitter mahupon blog..masa yang terhad tu cuma di gunakan untuk stalk beberape blog kegemaran je...yang lain...BLAJA! (nampak tak kepoyoan di situ)

jadual sem ni..nak kate padat pon tak jugak..biase2 je..cuma hari rabu pack sikit...sampai kul 5...hari lain tu..alah bisa tegal biasa..hamboi kemain kau sekarang.. berperibahasa segala ye...sibuk2 aku pon bukan tak sempat keluar bejalan...tempat hotspot yang paling biasa...Alamanda...mines...alamanda..mines....alamanda..mines...mydin....ehhhh..mydin....mesti cam tetanya2 kan..ape yang kau cari kat medin tu...nak bukak kedai runcit ke pulak...ehhh why not???
ok sudah...sudah!! pegi mydin nye skali je pon sebab tu la...alamanda ngan mines ulang banyak kali...medin sekali je....pahe ke tidok!

hanya di medin

nampak tak keterencatan akal di situ..biasalah badan kecik kan..boleh la jadi cam baby2 dok atas troli pastu ade orang tolak...heaven gile...tak caye try....hehehe...

cakap pasal kelas tadi..experiment untuk sem ni best2 wohhh...so pada mereka yang berminat anda di beri fully encouragement untuk mendaftar sebagai microbiology student...sebab ape best...sebab best la...tanye lagi..tak yah tanye..memang best dari azali lagi....kelas die sekejap je...start kul 8 habis kul2..balik bilik pukul 12..kadang2 10 pagi dah boleh berambus dah dari lab....ohsem tak....ohsem gilo kannn....kuikui...
sempat lagi -..-"

shuib? die skrang bz dengan keje die betimbun sampai nak text pon tak boleh..sebab fon die dok bawah timbunan keje die tu....dasar OVER! aku punye fon pon skarang ni merata-rata aku campakkan..sampai kadang2 tu..bila berbunyi meraba-raba aku mencari lokasi fon tu...hahahhaha...biase la...dah nak masuk 4 tahun da pon..so...masing2 consider dengan kesibukan masing...so..no heart feeling! tapi kadang2 tu..ade la sentap2 sikit....hohoii..ngade betol...hiks :D

shuib yang tak pakai spek...identiti si pemakai spek tidak diketahui...

aku kalau orang tanye..."shuib hansem tak??" sebok kan dorang nak tahu hansem ke tak nye..tahu la aku ni lawa..ye dok..ok cepat muntah berjemaah sekarang!! so...apa jawapan aku??? "tak hansem!!! hitam macam orang negro..."mauahahahahaha...ni kalau shuib baca ni....mati aku..kikiki

one more thing...life aku sentiasa indah bila adanya kawan2 yang sangat cweet...ittew sukew gilew! tampar muke sendiri laju2...bila berjauhan dari family...kawan2 jadi tempat begantung....:D..and persahabatan itu tiada akhirnya...


merenung ke langit....hobi baru masa kini!


p/s: tajuk tiada kaitan dengan entry..hehehehe



No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...