etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Saturday 1 December 2012

istanbul aku datang dan date setengah jam!

assalamualaikum readers...

nampaknya bumi UPM dah mula dibasahi hujan sedikit demi sedikit...bagi mereka yang nak keluar tu..especially yaty and da gang yang nak pegi MAHA tu..don't ever forget to bring along ur payung ok...takut pergi kering..balik nanti dah basah lenjun..i pulak..is very malas nak keluar bagai...tadi lepas balik teman 'Remy Ishak' minum lepak jap kat bilik C.R.A ngan fyza...but unfortunately C.R.A elok je membongkang atas katil....kebetulan tadi masa keluar ngan 'Remy Ishak' i bring along my lappy...konon nak download citer kat kfc...ye la WIFI laju la kate kan...sampai2...haremmmm..connect...connect da..tapi...tak boleh nak masuk..terus tutup lappy and layan 'Remy Ishak' becakap...bosan je....................hahahaha mampos aku kalau die denga* dah la setengah jam je....apakah??? buat penat den siap je*mampos lagi kalau die denga*

so sampai je kat bilik fyza..terus on lappy and try download cite istanbul aku datang....but..uSpot memang 'laju' sangat sampai  i tak mampu nak download file 200mb...*sigh* biasanya aku memang suke download cite kat Malaymoviefull.net je..senang... tapi tu dulu la....since bile ntah die pagi pakai Daily Motion..memang da sah2 kau tak boleh nak download... WIFI UPM block!!!!  merana hidup aku... tringat abang chik cakap...korang dok kat unversity ke..penjara?? tu sebab kes wifi block mediafire...sabo jelaaa.... si die bagi satu link neh...khas untuk kite2 yang dok kat 'penjara'.. klik sini kalau korang nak url tu..okeh!!

aku slalu donlod kat cni...drama2 sume ade..but of coz MELAYU je la...


semalam masa scroll TL twitter nampak syerry update pasal Istanbul Aku Datang... so i pon ape lagi...tanye la die donload kat mane kan...mood excited da mase tu... die kate die donlod kat ddmf.biz..i pon ape lagi...try la bukak kan..memang ade da citer tu..but the problem is... MANA BUTANG DOWNLOAD DIE?? banyak gile...i pon try la satu2 kan..the result is.. HAMPA!!

tadi call syerry ngadu nasib diriku ini..memang kene sound la....die tanye ade dropbox x...ADE!!! aku pon bagi email...die kate nak transfer...ingatkan kejap la...rupe2nye....DUA JAM hoihhh..memang tak la i nak tunggu..iolls memang lemah bab tunggu menunggu neh..so die kate..

"takpe..aku ajar care nak donlod...."

yeay!!!!

step 1: mula2 bukak link yang aku bagi tu.... then keluar die punye website...

stok cerita adalah tersangat banyak..pilih yang mana bekenan ye...

step 2: after that..klik kat 'Istanbul Aku Datang tu....pastu die keluar banyak file download kan...... kalau i...i akan pilih...

zippi share... klik kat situ....ade due part kan...donload part 1 dulu..
Step 3: tunggu lima saat and skip ad...then die akan kluar tab macam ni...

jangan tekan butang download lain melain kan yang dalam bulatan tu..but before that...enter the security cod tu....
dan download la...do da same thing kat PART 2..


Step 4 : selesai da.....selamat menonton..... cc: my lovely pren... SYERRY!

oklah itu je aku punye simple tutorial bagi mereka yang mengalami masalah macam aku neh....tadi cda datang bilik bawak pendrive berisi ISTANBUL AKU DATANG!! ohh demmm penat je i berusehe olls..die da ade lame da citer tu....now nak tengok movie la puloks...nak tengok boipren i si Beto Kusyairi belakon..hewhew....babai 'Remy Ishak' babai uolls.....

p/s:keluar ngan 'Remy Ishak' minum air je.. FIRST TIME...da namenye kuar minum..ye dokkk....







No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...