etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Saturday 1 December 2012

gurauan manja di pagi hari.......

assalamualaikum dan selamat pagi! ^_________^

korang nampak tajuk kat atas tu??? begini ceritanya.......pagi tadi....*pagi la sangat kan* time aku bangon dari tido..aku terus call si C.R.A tu...nak ajak die makan la kan...bangon lambat perut dah semestinya lapar kan..di sebabkan ct tak de dan selalunya aku makan dengan ct...so aku pon call la die....aku agak2 nak makan pukul 12 ke...11.45 ke kan...sempat la i mandi dulu.....

pastu dalam mamai tu aku pon call la die...

aku : hello weh...hang kat mana?? *manala tau takut depa dah turun makan kan*
C.R.A: hah weh..aku kat mid ni....

what!!! dekat mid?? hoih semalam baru kuar...hari ni kluar lagi...dasat betul... aku yang mamai2 ni pon tanye la.....

aku : hang kluar dengan sape weh?? *mana la tau kot ngan scandal die kenn..hahahahahha ade la bende aku nak bahan die balik nanti...*
C.R.A : ohh dengan fyza....kami dueorang je...awat weh....
aku : ohh aku ingat nak ajak hang makan...tapi takpe la..nanti aku ajak cda je la....
C.R.A : ohh hang nak makan kul bape?? *ehh apakah?? aku tros blur ye disitu...dalam kepala hotak aku ni pikir gak..sekarang dah pukul 11 lebih..takkan dah nak balik UPM kot....

pastu si c.r.a tanye lagi...

C.R.A : hang nak makan kul bape??
aku : haa...haaa...

(________________________)
masih blur......

aku : hang kat mana??
C.R.A : aku kat bilik la...hahahaahahahahahahahahahahahahahaha

DEMM!!!!!!!!!!!! kene aku pagi ni.. LAME JOKE!!!!

macam mana aku tak perasan ntah...hoih.....pagi2 lagi dah kene bahan....hoihhhhh nanti kau C.R.A!!

k la...aku nak mandi..kul 12 nak makan.......kbai!

ayuh belajar!!! *tibe-tibe*

p/s : aku jarang kene prank..okeh!

No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...