etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Sunday 9 September 2012

setealah lama menghilang

Assalamualaikum......

After long2 time tak update post baru, hari ni ntah macam mane aku secare tibe2 menjadi begitu excited untuk meng'update' blog yang telah sekian lame tak dijengah. Mungkin kalau aku vakuum habuk2 kat blog ni, berat habuk tu boleh mencapai beberapa kilogram.

Before that i would like to wish SELAMAT HARI RAYA to all bloggers and also my beloved followers..(bajet diva setelah lama menghilangkan diri.) Setelah lewat beberapa hari baru nak wish...auww i'm very busy people!! At least aku wish kan...

So as usual, sem baru kini bermula, and i have a lot of things to thinks and also to do. Err mungkin sem ni jadual harian menjadi lebih padat walaupun credit hour hanyalah 15 cuma. At least hari jumaat aku cuti..muahahaha kau ade??????!!!!(tanduk mula tumbuh sedikit demi sedikit >;)

Esok dah start kelas and i need to do some preparation. Beside menunggu 'beliau' untuk keluar membeli barang2 dapur dan seangkatan dengannya. Have a nice day peeps.. Assalamualaikum!

just a little raya picture...look so kurus in this baju kurung.



No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...