etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Tuesday 6 March 2012

Terukir Di Bintang...........


Assalamualaikum peeps <3...
Sihat nampak...hee...(: nampakla ssngat kan.....
Entry kali ni, aku nak share about this song Terukir Di Bintang.
Song by Yuna.
Masa first time aku dengar lagu ni, aku macam tertanya-tanya, memang trend ye song writer laa ni buat lagu ala-ala klasik gitu...Kelass kau nyahhh...
tangan dua-dua dibahu, mata menjeling ke atas
Mula-mula tu macam blur jugak... what are the point of this song..
Then aku macam biasalah pegi cari kat youtube. 
Disebabkan aku tak tau tajuk dia, so aku just taip Yuna. 
Maka keluarlah senarai lagu-lagu beliau. Dan aku terpaksa mendengar satu-satu video tu until i got this song!!
Dengan usaha yang gigih dan berbekalkan line wifi yang tersangatlah ciput aku pun mendownload video ini...
Barulah aku tahu tajuk dia TERUKIR DI BINTANG...
Aku pun dengar...dan dengar...dan dengar lagi...
Disebabkan video klip lagu ni shoot kat Itali the most place that i want to go actually.. maka setting tempat dan video dia sangatlah menarik... Dalam video ni turut menampilkan hos JALAN-JALAN CARI MAKAN iaitu Qi...sebagai pelakon tambahan...
Ehemmm..Ehemmm batuk jap..
And when we look up for the lyrics, fulamak....Jiwang habis waa cakap luu..
Memang sesuai laa kalau nak dedicate kat boyfriend u'olls..
Waa kelaasss gituuu....
Papepon... Korang dengar la lagu ni ok....
Thanx for reading this entry... babai...
Assalamualaikum.

4 comments:

  1. saya sgt3 suke lgu nii..hihihiii..bru tgk video die...suke2...

    ReplyDelete
  2. slm...sy suka lagu ni...ada kat blog sy... =)

    ReplyDelete

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...