etwork.Com Likebox Pro FBFan Code Start -->

Pemilik Mutlak Blog Ini

My photo
First of all welcome to all readers.Maaf sekiranya anda tidak begitu selesa dengan bahasa yang digunakan. mostly bahasa rojak.saya suka berkongsi pengalaman saya dengan orang lain.kalau ada kebaikan,ianya datang dari ALLAH.. kalau ada kekurangan ianya datang dari saya sendiri... -microbiology student

i'm waiting for someone that will bring me a lot of happiness instead of sadness

Wednesday 28 March 2012

Times Square VS The Vow

Assalamualaikum peeps...

PErghhh  lama gila tak update post baru... Biasa lah remaja sebok macam aku ni  memang la tak cukup masa kan... Kepada mereka yang menanti entry baru aku..Bajet hot pulak Maaf la ye. Teman tak sempat nak update.. Nak pergi tandas pon teman tak berape nak sempat... Ni kan pulak menaip entry..  Ye dok!!!

Berbalik kepada story  aku untuk entry kali ni.... Aku telah pon pergi bersiar-siar ke Times Square ye kawan-kawan. Bersama dengan dua orang roomate aku menaiki public transport....SEPERTI BIASA!!!

Menjadi kebiasaan pelajar-pelajar dibawah tajaan PTPTN untuk meraikan kemasukan duit kedalam akaun bank setelah berbulan-bulan menjadi penunggu di mesin ATM.. Maka dengan itu, aku memilih TS sebagai  tempat berhibur..Hibur la sangat kan....-,-'

Actually aku pergi sana pon sebab aku nak tengok movie 'THE VOW'..

POster EHSAN GOOGLE IMAGE


Tiket beli dulu pape pon....
And that glasses cost only RM9.90.. Nak kasi effect nerd siket...

Ada sesiapa yang belom tengok lagi??Nah aku kasi trailer.. Kome tengok tau....


Mostly cerite ni based on real story. Sebab tu rasa macam best sangat sebab bukan cerita rekaan kan....
Movie ni under kategori U... Tapi yang aku musykilnye macam bukan U je... Kenapa?? Haa tu korang kena tengok..or download sendiri la ye... Yang pastinya aku kasi 5 bintang kot sebab cerita dia best sangat!! Therefore u'olls semua mesti tengok. Special untuk mereka yang suka cerita-cerita romantik ni... Memang sesuai sangat la kan.

Actually before tengok movie kitorang jalan-jalan dulu. Survey barang.. Nama pon perempuan kan....


Kedai WAJIB dilawat adalah kedai kasut... Dah dapat sepasang baru keluar..(:


Kedai kedua WAJIB dilawati..Kedai beg...
#nampak x plastik kasut tuuuu...

Ketiga... MAKAN....
menu: nasi putih, tomyam seafood,dan cincau laici...
Burpppp. KENYANG SUDAH

Before balik........
Abaikan manusia di belakang tu.....

Last sekali.... Korang pon pergilah tengok THE VOW tu ok... Aku jamin kelakar + touching siket... Best la senang cite...

Ok lah sampai disini je entry kali ni... Next entry aku akan cerita pengalaman aku jadi sukarelawan ZOO TAIPING under rakan muda...

Sampai disini dulu... Thanx for reading.. ASSALAMUALAIKUM...

No comments:

Post a Comment

Thanx peeps(:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...